onsdag 16 september 2009

Kontinuitet???

Jag är lika duktig på att äta på bestämda tider som jag är på att blogga....inte alls.
Att det ska va så jävla svårt att bara rada upp rutinerna och sedan följa dessa...hur svårt ska det va??
Mina mat vanor har väl varit lite si och så med..har ätit lite socker/godis i helgen men för övrigt så har jag varit duktig tycker jag själv. Men det är klart om jag nu har varit så duktig som jag själv tycker så varför är jag då överviktig??...jag bara undrar. Livet är orättvist ibland eller har jag förtjänat dessa extrakliona??
Men jag ska inte klaga det finns de som har det värre, jag ska fortsätta att försöka vara duktig...hur patetisk är man inte jag kan inte ens lova att jag ska fixa det här med vikten. Jävla skit.
Fettsugning ska vara bra har jag hört jag kanske kan göra det istället för att installera en ny värmepump...vad tror ni??? vilken puma jag skulle bli rrrrrr. tjing tjing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar